2018. február 27., kedd

Sienna Cole - Négyszáz nap szabadság

     



Elképzelted már, milyen lenne egyszerűen kilépni az életedből?
Magad mögött hagyni mindent?
Dena egy jó nevű londoni reklámügynökségnél dolgozik, és minden vágya, hogy fényes karriert fusson be a szakmájában. A barátja épp arra készül, hogy megkéri a kezét, Dena azonban hallani sem akar a házasságról. Jason a cég nőcsábásza, igazi életművész, akinek mindig lapul egy vicc a tarsolyában. A bohócjelmez mögött azonban régi sérelmek lappanganak. A hallgatag és megközelíthetetlen Patrick áll az ügynökség élén, és egy nap ő örökli az egész reklámbirodalmat. Házassága zátonyra fut, mikor megtudja, hogy a felesége megcsalja.

Mindhármuk élete gyökeres fordulatot vesz, amikor egy ártatlannak induló hétvégi kiruccanás szenvedélyes afférba torkollik. A rendhagyó, titkos viszony felforgatja mindennapjaikat, melyek már egyikük számára sem ígérnek boldogságot. Úgy határoznak, belevágnak életük legnagyobb kalandjába, hogy megtalálják és megtapasztalják a mindannyiuk által áhított szabadságot.

De vajon van-e létjogosultsága egy ilyen kapcsolatnak? Létezik-e korlátlan szabadság? És ha igen, hol kell keresni? Meg lehet-e szabadulni a múlt árnyaitól?

Sienna Cole szenvedéllyel és drámával tűzdelt romantikus története ezekre a kérdésekre keresi a választ, miközben az utazás nemcsak lélegzet elállító tájakra kalauzol, de a lélek legmélyebb bugyraiba is elvezet.

                                                        ********

Tudjátok nagyon sokat gondolkoztam,hogy mivel kezdjem az értékelésemet.
Azért esett erre a választásom,mert ezt olvastam legutóbb és még azóta is bennem él.
Általában egy nap alatt kiolvasok mindent amit kéybe veszek,de ez nem ment. Annyi mindent kellett feldolgoznom magamban,míg ezt a könyvet olvastam. Nem tudjátok,de én annyira beleéltem magam ebbe a történetbe,mintha én magam is a főszereplő gárdához tartoznék. Bár ez lehet annak is köszönhető,hogy voltak olyan részek benne,amik velem illetve a körülöttem lévőkkel is megtörtént. 


A borító alapján nem erre a cselekmény leírásra számítottam. Mikor először láttam,azt hittem ez egy újabb romantikus regény. Már az első lapoktól érezhető volt,hogy ez nem mindennapi lesz. Ez a könyv feldolgozza azokat a démonokat,amivel az emberek nap mint nap szembe néznek. Amiket próbálnak elfelejteni,illetve feldolgozni. Olyan sok mindenen keresztül kellett menniük az utazás előtt,amire az elején nem is gondoltunk volna. Patrick volt mindközül a legnívosabb. Ha tehette volna,nem fedte volna fel a titkait Denaék előtt. Az elején nem nagyon szerettem Patrickot,olyan elérhetetlennek tűnt mindig. De a legvégén jobban szimpatizáltam vele,mint Denával vagy Jasonnal. Valószinűleg azért,mert annyira emlékztet egy számomra fontos emberre,aki már nincs közöttünk. 
Viszont imádtam Dena és Jason párosát. . Imádtam a bohóckodásukat. Ők hoztak vissza a könyv holtpontjaiból,amiből akadt jó pár Patrick-nek hála. 


Nagyon szépen köszönöm Sienna,ezt a remek irományt. Mindent leírtál élethűen,ami ilyen helyzetekben tényleg megtörténik,megtörténhet. Alig várom a következő regényeidet. Az elején biztos lesz egy félelem érzésem,hogy mégis mit hoztál össze. De biztos vagyok benne,hogy bármi is kerüljön ki a kezedből,az egy igazi kincs lesz a megsebzett szívűeknek. Nekem ez egy ilyen mű volt. 😇😘


Ezt a könyvet mindenkinek ajánlom. Különös tekintettel azoknak,akiknek bármi rossz élményük volt gyermekkorukban vagy az életben. Ez a sztori erőt fog adni,hogy tudd mindig van megoldás. Nem csak egy bizonyos út van az életben. Használjátok azt a bizonyos kiskaput.


     

Sienna Cole következő regénye a Lefelé a folyón.  Itt elő tudjátok rendelni:


Köszönöm mindenkinek,aki elolvasta a véleményemet. 😘



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Baráth Viktória - A főnök